tiistai 15. marraskuuta 2016

Tyyliä talveen Ellokselta

Lasten talvikamppeet ovat usein hankittuna ja valmiina pakkasmenoon vielä kun ruoho vihertää. Tänä vuonna se tosin vihersi vielä pakkasten jo tultua :D Itse kuitenkin kuljen yhäkin vuorettomissa lyhytvartisissa bikersaappaissa. Takkina mulla on viime talvena alesta paniikkiostettu Onlyn tummansininen toppis, jossa näytän kamalan paksulta. Toinen toppatakki on Ahkkan untuvatakki, joka on kovillakin pakkasilla melko kuuma. 

Samoin asustepuoli on itselle vielä akryyli-osastoa. Olen lapsille neulepuikot kuumana kilistellyt lakkeja ja huiveja luonnonmateriaaleja sisältävistä langoista vanhojen tekokuituisten tilalle ja kohta on viimeiselläkin murusellä äidin neulomat päälle laitettaviksi.

Elloksella on vielä viisi päivää Winter Styles- kampanja, jossa saa  -20% alennusta valikoiduista tuotteista. Alennus koskee myös tuotemerkkejä mutta kuitenkin sellaisia, joissa on merkintä 'kampanjahinta'. Alennus on voimassa niin kauan kuin tuotteita riittää, kuitenkin vain 20.11.2016 asti. 

Siispä haaveshoppailin (kiitos verottajan ja oman huolimattomuuteni, jouduin maksajan osaan tänäkin vuonna) ja tein kollaasin, jonka voisin kotiuttaa milloin vain. Huivissa ja pipossa on ihana vaaleanpunaisen sävy ja tuollaiset kengät mulla on hakusellaan, näissä ei valitettavasti koot riittäneet mun naiselliseen nelikolmoseen ;) Jos tiedät mistä saisi vastaavat alle satasella, vinkkaathan?



Toppatakki | Lämminvuoriset Nashville-kengät | Pipo kashmiria | Kaulaliina kashmiria |




Kuinka moni muu tunnustaa haaveshoppailevansa? Eli kerää ostoskoriin tavaraa, kauhistuu loppusummasta ja sulkee selaimen?? :D

* postaus sisältää mainoslinkkejä

9 kommenttia:

  1. Sportamorella on myös aika hyvin tarjouksia kengistä, ootko kurkannut sieltä? Mullakin ois hakusassa jotku superlämpimät kengät jotka kestäisi katsettakin! Mää harvoin pistän ostoskoriin, mutta haaveilen kuitenkin siellä kaupan sivuilla ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen koittanut kaivaa kaikki läpi mutta joko löytyy eikä oo kokoja tai sitten hintaa on liikaa. Mulla ei siis ole MITÄÄN talvikenkiä, jos ratsastuskenkiä ei lasketa ja tarve siis ois ihan oikeasti löytää. Ei tarkene ulkoillakaan kun heti on varpaat jäässä :/

      Poista
  2. MÄä kulen kans töissä mun bikereissä, joissa ei oo yhtään vuorta ja kylmäthän ne on :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidä niitä Crocseja? Mä vaivun kyllä epätoivoon kohta, en haluais soreleita enkä niitä crocsejakaan mutta ei löydy siistimpiä, lämpimiä ja kohtuuhintaan saati oikeassa koossa :E

      Poista
    2. Ne on niin kanootit, että en tosiaan töihin mene niillä varsinkin kun mulla on melkeen aina leggarit ja tunika niin ne näytää vielä isommilta :D Ne on mun pihakengät. Mut tosiaan tosi vaikea löytää siisti JA lämpimät kengät, jotka ei maksa maltaita :/

      Poista
  3. Tyhmä kysymys, ootko paikalliset kenkäkaupat käyny jo? Mää viime vuonna olin vaipua kans jo epätoivoon, kun sitte viimein kerkesin ihan livenä lähtä katsastaan tarjontaa ja Honkalan kengässä tärppäs heti. Alehyllystä reilusti alta satkulla sieviläiset, jossa oli muistaakseni villaakin vuoressa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo yhtään tyhmä kysymys! En oo käynyt kun mulla on epäilys etten löydä näillä kriteereillä sieltäkään mitään, yleensä nettikaupoissa käy parempi flaksi esim. alejen suhteen. Pakko kuitenkin nyt myöntyä ja lähtä kierrokselle, yrittää pitää pää kylmänä ja kukkaron nyörit tiukalla :D

      Poista
    2. Tuli mieleen, että löysitkö kenkiä? Jos löysit niin vinkkaa toki millaiset!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...